Linkovi
Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Forum.hr
Monitor.hr


fotoPtičica

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

... na obali dunavskoj
još nam pijesak stope pamti ...
još se nad vodu grane
nadvijaju ...
još šume plave vode dunavske,
oblaci još se
stidljivo rumene,
pamteći

naše poljupce ...



Dunav

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Dnjepar

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Jenisej

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

subotnje/nedjeljne priče:

Mačak i Ptičica

Kraljica noći

Dunavska Rusalka


Dnjeparski Vodenjak

Rusalkina pjesma Mjesecu

Ribara starog kći (1)

Ribara starog kći (2)

Ribara starog kći (3, 4 i 5)

Velika sirena

Vilina kosa

Snovolovka














Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

07.03.2008., petak

fragile, helpless, breakable...breakable

Photobucket

Why do they leave me all by myself
zašto me svi ostavljaju samoj sebi
Why do they use me and bring me down
zašto me koriste, zašto me ispuštaju
Why do they hurt me, why do they leave me
zašto me ranjavaju, zašto ostavljaju
Why doesn’t anybody stick around
zašto svi nestaju, nitko ne ostaje

Why doesn’t anyone stay here, why do they leave me
zašto netko ne ostane, zašto me ostavljaju
Don’t they realize I’m a porcelain doll
zar ne shvaćaju da ja sam lutka porculanska
Small, unsure, beautiful
mala, nesigurna, lijepa
Breakable
lomljiva ...

If I sit here, waiting to be wanted
sjedim ovdje, želim biti željena
Something good will pass me by
nešto dobro proći će kraj mene
Many people look through the windows
neki će ljudi zaviriti kroz prozor
But seldom do they ever look in my eyes
rijetki će me pogledati u oči

Why doesn’t anyone stay here, why do they leave me
zašto netko ne ostane, zašto svi odlaze
Don’t they realize I’m a porcelain doll
zar ne shvaćaju da ja sam lutka porculanska
Fragile, helpless, unwanted
krhka, bespomoćna, neželjena
Breakable
lomljiva

They can’t tell that I am sweet
mogu reći mi da sam draga
They can’t tell I’m like a porcelain doll
mogu reći da porculanskoj lutki ličim
Beautiful and demure, but they will lie to me
lijepoj i skromnoj, no lagat će mi

Why am I not numb to this
zašto nisam otupjela na sve to
Why can’t I let it all outside my mind
zašto ne mogu sve to isključiti iz uma
Don’t let me sit here collecting dust
ne ostavljajte me ovdje da prašinu skupljam
But please be careful, please be kind
oprezni budite, budite nježni

Why doesn’t anyone stay here, why do they leave me
zašto netko ne ostane, zašto svi odlaze
Don’t they realize I’m a porcelain doll
zašto ne shvaćaju da ja sam lutka porculanska
Lost, alone, unsure
izgubljena, usamljena, nesigurna
Kind, demure, small, fragile, helpless
draga, skromna, mala, krhka, bespomoćna
Breakable
lomljiva
Breakable
lomljiva ...




oprezno rukuj, Jedini,
ovih sam dana lomljiva i krhka k'o porculanska lutka
s očima od modrog stakla
i
srcem što moglo bi puknuti
u tisuću djelića
od
zvuka
otkucaja sata
otkucaja tišine ...


svi nekamo odoše
svi samo prođoše


utihnu vrapčić, zašutje vitae, odleprša kora ...


pitam se, Jedini,
što Ti uopće radiš sa mnom,
ni djevojčicom ni ženom?
znaš li da još
uvijek svoje lutke
čuvam?

šapni mi brzo
šapni mi tiho
šapni mi opet
Jedini

čarobne riječi

moram ih čuti


da bih od lutke
opet postala
vila
...


- 13:19 - poleti, do oblaka (5) - i reci ... - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Dijeli pod istim uvjetima.

< ožujak, 2008 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            

Kolovoz 2009 (2)
Lipanj 2009 (1)
Travanj 2009 (1)
Ožujak 2009 (3)
Veljača 2009 (3)
Siječanj 2009 (6)
Prosinac 2008 (6)
Studeni 2008 (8)
Listopad 2008 (3)
Rujan 2008 (5)
Kolovoz 2008 (5)
Srpanj 2008 (6)
Lipanj 2008 (7)
Svibanj 2008 (6)
Travanj 2008 (16)
Ožujak 2008 (17)
Veljača 2008 (24)
Siječanj 2008 (15)
Prosinac 2007 (16)
Studeni 2007 (7)
Listopad 2007 (7)
Rujan 2007 (4)
Kolovoz 2007 (10)
Srpanj 2007 (5)
Opis bloga

osobni zapisi ... i pokoja pjesma i priča...

Photobucket

... ovdje su mi oči plavlje,
valjda zbog lijepog plavog Dunava ...
il' zbog Tebe, Jedini ...



Photobucket




counter pokrenut 25.10.2007.

i kad vječnost pođe putovima zvijezda
i kad ptice s juga opet sviju
gnijezda
i kad ljetu oblak podari par
kapi
i kad vrijeme prođe
kad život
ishlapi ...

... sresti će opet,
moja Željo pusta,
u poljupcu strasnom
naša žedna usta ...




Valceri ...
for lovers, dreamers and loosers ...


















ne treba nam plesni podij,
Jedini,
ni strune violina,
ne trebaju nam zvijezde,
ne treba nam mjesečina

zvijezde nam se ogledaju u očima
a strune srca titraju u pogledima

dok zemlja nam se pod nogama
izmiče,
mi plešemo valcer
u
oblacima
...






Photobucket



Ti si moje jučer, danas i sutra,
Ljubavi moja jedina.
pitati ne moraš,
Ti znaš.



Photobucket

Na prvi pogled

Na rubu sam zdenca stao.
I odmah sam znao:
I want her kiss!

Na rubu sam zdenca stala.
I odmah sam znala:
This is this!
I want him to kiss.




photo albums

rusalkin svijet


clouds and water



Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket